Hello Kitty
Ne-am gândit ca astăzi să vorbim despre cel mai drăguț personaj bobblehead, îndrăgit de milioane de oameni din întreaga lume, de la copiii mici până la adulții care încă își păstrează în suflet copilul din ei. A început cu un salut simplu, un ”Hello” adresat lumii. Mică, roz, personajul principal într-o lume mare, împânzită de protagoniști drăgălași, această pisicuță a reușit să topească inimile oamenilor, trecând de barierele geografice și ajungând acolo unde si-a propus fondatorul acesteia, la un sentiment de prietenie și bucurie vis-à-vis de toți fanii.
Hello Kitty este un caracter fictiv produs de compania japoneză Sanrio, creat de Yuko Shimizu și în mod curent ilustrată de Yuko Yamaguchi. Este reprezentată ca un personaj antropomorf alb inspirat din pisica Bobtail-japonez cu o fundiță roșie.
La scurt timp după creare, în 1974, Hello Kitty a întâmpinat lumea cu un ”Hello” pe primul produs. Portmoneul din vinil Hello Kitty a fost introdus de Sanrio în martie 1975. Personajul a fost mai apoi adus în Statele Unite în 1976. Personajul este un element central al segmentului kawaii al culturii populare japoneze. Până în 2010, Sanrio a dezvoltat Hello Kitty într-un fenomen global de marketing în valoare de 5 miliarde $ pe an. Până în 2014, când Hello Kitty împlinise 40 de ani, valora aproximativ 7$ miliarde pe an, totul fără reclame în afară de cele pe paginile Sanrio, ale producătorilor de show-uri sau pe paginile de vânzare și la locațiile de expoziție, împreună cu locațiile din apropiere.
Inițial orientat câtre segmentul feminine pre-adolescentin, piața Hello Kitty s-a lărgit pentru a include și consumatorii adulți. Poate fi găsit pe o varietate de produse de la rechizite școlare la accesorii fashion și produse premium, incluzând coliere cu diamant. Mai multe seriale tv Hello Kitty, orientate către copii, au fost realizate. Hello Kitty este și personajul principal a 2 parcuri tematice japoneze Sanrio, Harmony Land și cel de interior Sanrio Pura Land.
Motto-ul Sanrion este ”comunicare socială”, iar Shintaro Tsuji (fondatorul Sanrio) și-a dorit ca numele brand-ului să reprezinte asta. Prima dată s-a gândit la ”Hi Kitty” înainte să se hotărască asupra ”Hello” pentru salutul personajului. Purtători de cuvânt pentru Sanrio au spus că Hello Kitty nu are gură desenată pentru că voiau ca oamenii să ”își proiecteze sentimentele asupra personajului” și să ”fie bucuroși sau triști împreună cu Hello Kitty”. O altă explicație oferită de Sanrio pentru absența gurii a fost că ea „vorbește din inimă. Este ambasadorul Sanrio în lume și nu este legată de vreo limbă anume„. Reprezentanții Sanrio au spus că Hello Kitty este simbol de prietenie și că ei speră că va încuraja prietenia între oameni din întreaga lume.
Figurinele bobbleheads pot fi foarte ușor ambasadori ai acestor sentimente, fiind o modalitate perfectă pentru a ne arăta sentimentele față de persoanele la care ținem, pe care le iubim și de care ne pasă. Personalizarea acestora ne arată atenția pe care o oferim acestui cadou, ce aduce oamenii mai aproape, mai aproape de noi și de ceea ce suntem atunci când suntem împreună.
MiniMeCraft îți oferă dedicație, sprijin în căutările tale și resursele necesare pentru a-ți îndeplini visul. www.minimecraft.ro și ne vei găsi mereu la dispoziția ta!
Lasă un răspuns