Bret Michaels Bobblehead şi campania Nissan
Figurina bobblehead a lui Bret Michaels cu siguranță pare că are pe umeri o mare responsabilitate. Poate că este de la privire împietrită sau de la poziția sfidătoare. Cel mai probabil că îl vei lua în următoarea aventură atunci când vei vrea să-ți cumperi o nouă mașină. Știm că își dorești atât de tare capacul de volan cu impreu de leopard, nu-i așa?
Fostul vocalist al formației Poison își etalează simțul umorului neobrăzat, alături de mini-sosia lui de ceramică pentru o serie de video-uri care promovează noile vehicule marca Nissan.
Scurt-metrajele sunt o completare a campaniei ce s-a lansat vara trecută în care apare Michaels în deșertul din Arizona, înconjurat de camioane Nissan, pirotehniști, manechine cascadoare îmbrăcate în bandane și puicuțe.
Munca, făcută de TBWA\Chiat\Day, a introdus și figurina bobblehead care îi seamănă lui Michaels, aceasta devenind o favorită a fanilor. Agenția, răspunzând la cererile făcute de fani pe rețele de socializare cum ar fi Twitter și Facebook, au lansat cinci video-uri ”BobbleBret”, scoțând figurina de la locul ei clasic, bordul mașinii. Balada ritmată făcută de Michaels după versiunea mult mai romantică a duetului Lionel Richie\Diana Ross ”Endless Love”, se reîntoarce ca un soundtrack melodramatic al scurt-metrajelor.
Printre alte scenarii destul de neverosimile, noile fragmente arată calitățile de negociator ale lui BobbleBret la o mentenanță și criză sa de celebritate rock într-o cameră verde. Fără bombonele M&Ms maro, ne-a spus!
Toate videoclipurile campaniei le puteți găsi pe site-ul NissanToughLove.com.
Lasă un răspuns